Im proud to be half Sabahan & half Indonesian !!

Im proud to be half Sabahan & half Indonesian !!
MyLovely Mummy & Daddy!

Blogger Profile

I'm Half Malaysian & Half Indonesian..
Mommy - Malang, Jawa Timur (Indonesia)
Daddy - Tawau, Sabah (Malaysia)

Seorang Blogger picisan yg meminati:
i. Travelling
ii. Makan
iii. Photography
iv. Videography

All pictures taken using:
1. Gopro Hero5 Black
2. Nikon D5200
3. Sony DSC-W300
4. Vivo V15 Pro
5. FeiyuTech Vlog Pocket (Gimbal)

Friday, September 11, 2009

:: Met my old-friend (Anniza Soh) in FB..... :;

Lagu "Tong Nian" ni kami salu nyanyi tiap ada program di skola (Sin Hwa)
~ versi dolu2 (original) ~

Ari ni aku baru dpt hntr email FB ngan ex-classmate ku masa skolah Sin Hwa, Anniza Soh.. Dari klas 3A smp la 6A, sama2 jak kami.. Yg Melayu dlm kls tu pun ndak berubah, mesti 4 org (Anniza, Faulzan, Nur Aslizah & me)... Actually lama suda bah aku add dia, p aku simpan jak dlm friend list.. Mula2 tu segan jugak mau tegur, malu pulak klu nnt dia ndak ingt suda.. tau2 nya....

Huhuuu... Happy nyaaa... Bertahun2 woo pisah, pas hbs skolah rendah mmg x perna jumpa... Carik dlm FS & FB pun x jumpa.. Ni pun aku add dr friend list c..... Ermmm~... Tgk, nda ingat jugak aku add dr siapa.. Hehehee... Start dr ctu, byk la yg kami chat kan... Story pun panjang mcm essay.. Bygkan la, story dr pas hbs skola rendah smp skrg, sure la bah byk yg mau di-story kan... Dia skrang kerja di Doha, Qatar... Waaahh, besh nyaaa~...

Aku pun kestau la dia, aku smp skrg x jumpa ngan C Aslizah... Ngan c Faulzan rajin la ber-YM... Tp bilang c Anniza, ada c As dlm friend list fs nya... Tp guna nama "glamour".. Aduuiii, tu yg susah mencarik tuh... Nnt la klu rajin aku carik.. Huhuhuuu~...
~ Ni c Anniza 12 tahun kemudian.. ^_^ ~
(Nnt la balik Tawau nnt aku carik gmbr kami time skola.. Hrp2 adalah dlm simpanan ku masi..)





Lagu "Tong Nian" ~ versi moden ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: Countdown ^_^ ::